Pages

Subscribe:

Barisan MT dan Exco Petakom 2010/2011

Assalamualaikum w.b.t Segala pujian bagi Allah,Tuhan sekalian alam kerana memberikan saya kesempatan untuk memberitahu anda semua tentang barisan majlis tertinggi dan exco PETAKOM bagi tahun 10/11.


Pengerusi
Muhammad Syafiq Bin Sabtu

Timbalan Pengerusi
Madhiah bte Othman

Setiausaha 1
Siti Maimunah bt Nikmat Leong

Setiausaha 2
Samsuri bin Nasrudi

Bendahari
Mohd Hafiz Hamza bin Zakaria

Exco Pengaduan dan Penyelarasan Aktiviti
Mohd Nazrul Ikhmal B. Tajudin

Exco Publisiti & Informasi
Nur Imelia Bt Ibrahim

Exco Sukan & Rekreasi
Muhammad Alqaf b Azmi.
Nur Azreen Adzman

Exco Hubungan Luar
Nurul Ain Bte Ahmed
NorFarahaain Bte Wagiman

Exco Akedemik
Hong Jin Bao
Nur Syafiqah Bte Ahmad Termidi

Exco Keusahawanan
Nurul Hidayah Bte Saifudin
Mohd.Naqiuddin Bin Harun


Exco Kebajikan & Kerohanian
Nur Aimi Bt Ahmad.

SITI HIDAYAH BINTI MOHD MISWAN


Ini adalah nama-nama majlis tertinggi dan exco pada tahun 2010/2011..Saya mengharapkan bahawa setiap ahli dalam kabinet ini akan berusaha bersama-sama dengan saya untuk memajukan Petakom ke satu taraf yang tinggi..Saya juga mengharap bahawa semua pelajar Petakom memberikan kerjasama dengan barisan baru ini...Akhir kata, renungilah kata-kata ini..

“The Best to predict the future,is to create it” .Mari bersama saya membina masa depan petakom tidak kira anda DCS,BCS,BCN or BCG….
Sekian terima kasih

0 tester: