Pages

Subscribe:

[MPP/FSKKP] : JOM PAKAT MENGUNDI

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Tahniah diucapkan kepada calon-calon MPP 09/10 (FSKKP) yang berani melangkah kehadapan untuk memberikan khidmat bakti kepada warga university. Bersempena dengan kempen MENGUNDI,saya selaku mantan Pengerusi Persatuan Mahasiswa Fakulti Sistem Komputer & Kejuruteraan Perisian (08/09) menyeru agar warga siswa FSKKP dapat memberikan sepenuh sokongan kepada semua barisan calon MPP (Fakulti/Umum), dan pakat turun ramai-ramai dimajlis pengundian pada 28/1/10 nanti - MENGUNDI ITU TANGGUNGJAWAB BERSAMA. Akhir kata,pilihlah calon yang anda rasa benar-benar mampu memberikan kebaikan,membawa perubahan kepada buat seluruh warga UMP dan calon yang bersedia mewakili suara-suara anda.
















Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket


kita harus menjadi "mahasiswa cakna-mahasiswa peduli" demi mengorak langkah "shift to greater future"namun kita harus "bersatu beramanah dalam merevolusikan panorama UMP" dengan semangat" one nation with one voice in one university"



Photobucket

kita adalah "mahasiswa intelek,aset negara" perlu mempunyai "pemimpin cemerlang,mahasiswa dijulang" dengan persefahaman "rangkaian alternatif bersama mahasiswa" dengan "perkasa kebajikan hak mahasiswa" namun "kita hanya mampu merancang" dan Allah s.w.t. menentukan segalanya.


CORETAN PIIHAN RAYA : " TAHNIAH kerana mampu memimpin ribuan mahasiswa,TAHZIAH kerana tidak mampu memimpin diri sendiri"

p/s Buat Calon-calon/Jentera: berkempenlah,berjuanglah,sampai larut malam - namun solat jangan tinggal.


"Leading Engineer Beyond Expectation"
AHMAD SAFUAN B ABDUL RAZAK
MANTAN PENGERUSI PETAKOM
Persatuan Mahasiswa Fakulti Sistem Komputer & Kejuruteraan Perisian (08/09)
http://petakom.blogspot.com/
Room :B1-01/FSKKP


1 tester:

Anonymous said...

"Buat Calon-calon/Jentera: berkempenlah,berjuanglah,sampai larut malam - namun solat jangan tinggal."

Totally agree with u, candidate C.
Khijo smpi merah mata, tp kalu x solat, xguna. sesen pun Dia x pandang.