Pages

Subscribe:

[PETAKOM] : TAHNIAH BUAT CALON YANG MEMENANGI KERUSI MPP 09/10

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Tahniah diucapkan kepada calon-calon MPP 09/10 (FSKKP) yang telah memenangi kerusi MPP 09/10. Bersempena dengan itu saya selaku mantan Pengerusi Persatuan Mahasiswa Fakulti Sistem Komputer & Kejuruteraan Perisian (08/09) menyeru agar warga siswa FSKKP dapat memberikan sepenuh sokongan kepada semua barisan MPP (Fakulti/Umum)


Akhir kata,saya menyeru seluruh warga mahasiswa FSKKP agar mendoakan agar Allah s.w.t. memberikan petunjuk dan hidayah kepada barisan MPP 0910 supaya dapat memimpin,membentuk barisan yang mantap,menjalankan tanggungjawab dengan tulus,berintegriti dan di redhai oleh-NYA.

















CALON YANG MENANG

CALON YANG MENANG
Photobucket
KERUSI FAKULTI
Photobucket
KERUSI UMUM
Photobucket
KERUSI FAKULTI
Photobucket
KERUSI UMUM
Photobucket
KERUSI UMUM
Photobucket
KERUSI UMUM




CORETAN AND RENUNGAN UNTUK BARISAN MPP 09/10

"ketikaku kecil aku bercita-cita untuk mengubah dunia,
namun bilaku meningkat remaja dunia tak pernah berubah..
dan ketika itu aku bercita-cita untuk mengubah sebuah negara..
bila aku meningkat dewasa,
negaraku tak pernah berubah..
dan ketika sudah berkuarga,
aku bercita-cita utk mengubah keluargaku,
namun bila usiaku sudah tua...
keluargaku juga tidak berubah...
dan ketikaku hampir mati,fikirku alangkah baik sekiranya aku mengubah diriku dahulu.."



Regards:


"Leading Engineer Beyond Expectation"
AHMAD SAFUAN B ABDUL RAZAK
MANTAN PENGERUSI PETAKOM
Persatuan Mahasiswa Fakulti Sistem Komputer & Kejuruteraan Perisian (08/09)
http://petakom.blogspot.com/
Room :B1-01/FSKKP


p/s: Terima kasih kepada hampir 85 % mahasiswa FSKKP yang mengundi dan menjalankan tanggungjawab.- satu undi anda membawa perubahan pada masa depan mahasiswa UMP.



0 tester: