Pages

Subscribe:

Laporan malam pra-Graduasi & Alumni

Assalammualaikum & salam 1 Malaysia

Berapa ramai yg pergi dinner fakulti? Best x?
Bagi saya yang tak berapa selalu pergi dinner. Ini adalah antara yang terbest saya pernah join. or maybe sebab saya involve BTS kot.hee. Tak apa asalkan happening.

alhamdulillah ramai yang dapat join dalam tempoh masa 2minggu pendaftaran dibuka lebih 100pelajar termasuk alumni yang join dinner ini. terima kasih banyak2.

program yang bermula pada jam 6 dengan keberangkatan semua pelajar, sedikit tergendala bila maghrib lebih kurang pukul 7. jadi kebanyakkan pelajar solat maghrib dulu sebelum ke MS Garden. Selain daripada tu semuanya berjalan lancar. Semua VIP dan pensyarah tiba lebih kurang pukul 8.15pm di Perdana Ballroom MS Garden. Lepas tu biasalah, ucapan semua VIP, pengarah program dan presiden petakom. Memandangkan nama program pun pra-graduan dan alumni, seorang alumni yang boleh dijadikan icon pada semua pelajar FSKKP telah dijemput untuk berkongsi pengalaman. Salah seorang pengasas Wired In di malaysia.

The best part is the performance by UMP student dan LUCKY DRAW. But sorry to say most of the present that night was won by final year software engineer.

Mari menjamu mata sikit dengan gambar2 malam tu. (p/s: maaf kualiti gambar tak cantik.)

menu malam tu
antara barang dalam goodie bag
pelajar lelaki final year software engineering with our beloved Miss Azlina

Best student (Every year is the same person)


Hadiah untuk best dress. Tahniah kepada Nur Izdihar dan Mohd Jawad.




AJK dinner. Thank guys for your hardworking.


Lastly, yeah i'm proud to be FSKKP students.

Untuk sem akan datang mungkin junior boleh organize lagi event macam ini. Young talent always have fresh ideas. we will always support you our next FSKKP generation.

1 tester:

Tupac said...

Fuck! There's no ma fucking face